Introducere
Această Politică de confidențialitate explică ce informații personale colectează Suport Afaceri srl, societate înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J20/44/2020, CUI 42113455 ("Suport Afaceri", "noi" sau "noastră"), cum putem folosi informațiile colectate și pașii pe care îi luăm pentru a ne asigura că sunt păstrate în siguranță. De asemenea, explică drepturile dvs. și cum puteți să ne contactați.
Această politică de confidențialitate vă oferă informații despre tipurile de date cu caracter personal pe care le colectăm de la dvs. și despre modul în care folosim aceste date personale.
Ce informații colectăm?
Datele personale pe care le deținem în legătură cu dvs., în calitatea noastră de operator de date, pot include:
- Datele de contact și de identitate, inclusiv numele de utilizator și parola, numele, adresa de facturare, adresa de e-mail și numărul de telefon (pe care le numim Date de contact și identificare)
- Metoda dvs. de plată (Detalii de plată)
- Detalii despre plățile efectuate (și primite) de dvs. în legătură cu serviciile formulare-documente.ro (Date privind tranzacțiile)
- Datele tehnice privind utilizarea site-ului formulare-documente.ro (Date tehnice), care pot include tipul și versiunea browserului sau dispozitivului dvs. web, setarea fusului orar și locația browserului sau a dispozitivului web, plug-in-ul pentru browser (acestea sunt părți suplimentare de software care adaugă capabilități suplimentare browserului dvs. web, cum ar fi capacitatea de a rula aplicații Java sau de a vedea animații Flash), tipurile și versiunile implementate de browserul sau dispozitivul web, părți ale site-ului pe care le accesați și adresa dvs. de Internet protocol (IP) ca informații cu privire la modul în care interacționați cu informațiile pe care vi le trimitem
- Datele pe care le putem colecta pentru a vă crea un profil, pe baza mai multor criterii, cum ar fi demografia, vârsta și datele tehnice, inclusiv date despre interesele și stilul de viață percepute sau deduse obținute de la terți (Date de profil)
- Preferințele dvs. pentru informațiile de marketing pe care doriți să le primiți de la noi și de la terți și preferințele dvs. de comunicare (Date de marketing și comunicare)
- Informațiile cuprinse în sau legate de Solicitări/Sesizări de suport tehnic
Unele dintre datele dvs. personale pot fi împărtășite cu noi de către terțe părți, cum ar fi:
- Date tehnice și de profil:
- Furnizorii de servicii Analytics (cum ar fi Google)
- Servicii de publicitate și rețele sociale
- Servicii media sociale (cum ar fi Facebook și Twitter) - Detalii de plată: furnizorii de servicii de plată
- Utilizăm o tehnologie cunoscută sub numele de html5 cu spațiu de stocare local pentru a stoca date la nivel local în browserul dvs., iar terțe părți implementează, de asemenea, module cookie. Pentru mai multe informații, consultați politica noastră de Cookies.
De asemenea, colectăm, folosim și împărtășim date agregate, cum ar fi date statistice sau demografice. Datele agregate pot fi obținute din datele dvs. personale, dar sunt puse împreună într-o manieră agregată și anonimă (astfel încât acestea să nu poată fi asociate cu niciunul dintre datele dvs. de identitate și de contact sau alte date personale) și nu constituie date cu caracter personal în scopuri legale.
Nu colectăm categoriilspeciale de date personale despre dvs. (acestea includ detalii despre rasa sau etnia dvs., credințele religioase sau filosofice, viața sexuală, orientarea sexuală, opiniile politice, calitatea de membru al sindicatelor, informații despre sănătatea dumneavoastră și datele biometrice și genetice).
Cum folosim datele dvs. personale și care este baza noastră juridică pentru a face acest lucru?
Acestea sunt bazele juridice pe care le avem pentru păstrarea și prelucrarea datelor dvs. personale:
- Contract: Prin încheierea sau derularea unui contract cu dvs.
- Interes legitim: Pentru interesele noastre legitime (sau a terțelor părți), atâta timp cât acestea nu sunt încalcă interesele și drepturile dvs.
- Consimțământ: Prin consimțământul dvs.
- Consimțământ explicit: Prin consimțământul dvs. explicit, în cazul categoriilor speciale de date cu caracter personal
- Obligație: Respectarea obligațiilor legale
Iată cum folosim datele dvs. personale și baza legală (Baza legală) pentru a face acest lucru:
Dacă vă înregistrați la noi, ne furnizați datele de identitate și de contact. Aceste date de identitate și de contact pot fi completate în timp cu alte informații. Folosim aceste informații pentru a vă menține înregistrarea cu site-ul și produsele Suport Afaceri srl și pentru a administra relația noastră cu dvs. Baza legală: consimțământul și interesul legitim (pentru a vă reaminti de problemele legate de contul dvs. pe site-ul nostru).
Dacă ne furnizați detalii de plată, vom utiliza datele dvs. de identitate și de contact, detaliile de plată și datele de tranzacție aferente, pentru a procesa tranzacția și pentru a primi plata relevantă. Baza legală: contract și interes legitim (pentru a primi plata sumelor datorate). [Rețineți că nu stocăm detaliile dvs. complete de plată - acestea sunt deținute de furnizorii de servicii de plată..]
Din când în când, puteți să ne oferiți feedback sau să colaborați în alt mod cu noi, interacțiune care, în combinație cu alte date deținute, poate fi inclusă în datele dvs. de profil. Utilizăm date de profil și date tehnice pentru a analiza utilizarea serviciilor și produselor noastre și pentru a le combina cu date similare pentru alți utilizatori ca dvs., cu scopul de a le face mai bune și mai relevante pentru dvs., pentru a ne permite să creăm un conținut mai potrivit pentru dvs. și să vă trimitem comunicări mai relevante. Baza noastră: Interes legitim (pentru adaptarea serviciilor și mesajelor noastre de marketing în funcție de interesul dvs.).
În cazul în care optați pentru a primi mesaje de marketing de la noi, vom utiliza datele dvs. pentru a vă trimite informări în scop de marketing. Baza noastră: Consimțământ.
Vom utiliza datele de marketing și de comunicare și datele de identitate și de contact pentru a vă informa în legătură cu modificările importante în relația cu dvs., cum ar fi această notificare cu privire la modificările aduse Politicii de confidențialitate. Baza noastră: Obligația și interesul legitim (în menținerea unei relații corecte cu dvs.).
Vom folosi datele dvs. personale numai în scopurile descrise de mai sus, cu excepția cazului în care considerăm în mod rezonabil că trebuie să le folosim într-un alt scop și că acesta este compatibil cu scopul original. Dacă trebuie să folosim datele dvs. personale în alte scopuri, vă vom anunța și vom explica baza legală care ne permite să facem acest lucru. Putem prelua datele dvs. personale fără a vă aduce la cunoștință sau fără consimțământul dvs. atunci când acest lucru este necesar sau permis de lege.
Cu cine ne vom împărtăși datele dvs. personale?
Vom împărtăși datele dvs. personale cu diverse terțe părți, dar întotdeauna pentru scopurile descrise mai sus. Aceste terțe părți sunt întreprinderi (și, în unele cazuri, organizații de caritate) de următoarele tipuri:
- furnizorii de servicii de plată
- servicii de poștă și livrare
- furnizorii de servicii de găzduire web
- furnizorii de servicii de mesagerie
- platforme de social media
- furnizorii de servicii de marketing online și offline
- servicii de cercetare și profilare
- servicii de verificare a identității
De asemenea, putem să împărtășim datele dvs. personale cu alte persoane atunci când acest lucru este impus de lege.
Datele dvs. de marketing și de comunicare nu vor fi împărtășite unei terțe părți în scopul lansării unei relații comerciale directe cu dvs.
Nu vă transferăm datele dvs. cu caracter personal în afara Spațiului Economic European (SEE) într-o țară care nu oferă un nivel similar de protecție juridică cu cea prevăzută de legile europene privind protecția datelor.
Dacă afacerea sau bazele noastre de date vor fi vândute, datele dvs. personale pot fi furnizate consultanților potențialilor cumpărătorilor cu protecția juridică adecvată și transferate noilor proprietari ai companiei.
Cât timp vom păstra datele dvs. personale?
Păstrăm datele dvs. personale atâta timp cât este necesar:
- pentru baza noastră de date așa cum este specificat în Politică de confidențialitate și
- pentru a răspunde cerințelor legale, fiscale sau contabile relevante, inclusiv posibilelor revendicări formulate de și împotriva noastră.
Pentru a determina perioada de păstrare adecvată pentru datele personale, luăm în considerare cantitatea, natura și sensibilitatea datelor, riscul potențial de daune cauzate de utilizarea neautorizată sau divulgarea acestor date, scopurile pentru care le procesăm, indiferent dacă le putem realiza prin alte mijloace, precum și cerințe legale, fiscale și contabile.
Puteți solicita mai multe detalii despre modul în care aplicăm aceste criterii contactându-ne pentru informații.
Atunci când nu vom mai avea nevoie de datele dvs. personale, le vom șterge sau le vom anonimiza.
Cum asigurăm securitatea datelor dvs. personale?
Am implementat măsuri de securitate adecvate pentru a preveni pierderea accidentală, utilizarea sau accesarea neautorizată, modificarea sau dezvăluirea datelor dvs. personale. În plus, limităm accesul la datele dvs. personale doar acelor angajați, agenți, contractori și alte părți terțe care au nevoie ele pentru a-și putea desfășura activitatea. Ei vor procesa datele dvs. personale doar conform instrucțiunilor noastre și acestea vor face obiectul unei obligații de confidențialitate.
Avem proceduri pentru a face față oricăror încălcări ale datelor cu caracter personal suspectate și vă vom informa pe dvs. și pe orice autoritate de reglementare aplicabilă despre o încălcare a legislației în cazul în care suntem obligați din punct de vedere legal să procedăm astfel.
Drepturi legale
În conformitate cu legea, aveți următoarele drepturi:
- Să solicitați accesul la datele dvs. personale (denumite în mod obișnuit "solicitarea de acces la persoana vizată"). Aceasta vă permite să primiți o copie a datelor personale pe care le deținem despre dvs. și să verificați dacă le procesăm în mod legal.
- Să solicitați corectarea datelor dvs. personale pe care le deținem. Aceasta vă permite să corectați sau completați datele care sunt incomplete sau inexacte despre dvs., deși este posibil să fie necesar să verificăm corectitudinea datelor noi pe care ni le furnizați.
- Să solicitați ștergerea datelor dvs. personale. Acest lucru vă permite să ne cereți să ștergem datele dvs. personale atunci când nu există motive întemeiate pentru a continua procesarea acestora. De asemenea, aveți dreptul să ne cereți să ștergem datele dvs. personale în cazul în care ați exercitat cu succes dreptul dvs. de a vă opune prelucrării (a se vedea mai jos), în cazul în care am prelucrat informațiile dvs. în mod ilegal, fiind obligați să ștergem datele dvs. personale pentru a ne conforma obligațiilor legale. Rețineți totuși că este posibil să nu putem întotdeauna să ne conformăm solicitării dvs. de ștergere din motive juridice specifice, care vă vor fi aduse la cunoștință, dacă este cazul, în momentul solicitării dvs.
- Să vă opuneți procesării datelor dvs. personale în cazul în care ne bazăm pe un interes legitim (sau pe cele ale unei terțe părți) și există un motiv în situația dvs. particulară, care vă face să doriți să obiectați asupra prelucrării dacă simțiți că are impact asupra drepturilor și libertăților dvs. fundamentale. În unele cazuri, putem demonstra că avem motive legitime pentru a procesa informațiile dvs. care depășesc drepturile și libertățile dumneavoastră.
- Să solicitați restricții privind prelucrarea datelor dvs. personale. Aceasta vă permite să ne cereți să suspendăm procesarea datelor dvs. personale în următoarele cazuri: (a) dacă doriți să stabilim acuratețea datelor; (b) în cazul în care utilizarea datelor noastre este ilegală, dar nu doriți să le ștergem; sau (c) în cazul în care aveți nevoie să păstrăm datele, chiar dacă nu mai avem nevoie de ele pentru a răspunde la eventuale revendicări legale.
- Să solicitați transferul datelor dvs. personale către dvs. sau către o terță parte. Vom furniza dvs. sau unei terțe părți aleasă de dvs., datele dvs. personale într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit, și care poate fi prelucrat automat.
- Să vă retrageți consimțământul privind prelucrarea datelor dvs. personale sau profilarea prin intermediul datelor dvs. personale, în cazul în care consimțământul este baza acestei procesări. Cu toate acestea, acest lucru nu va afecta legalitatea oricărei prelucrări efectuate anterior retragerii consimțământului.
Dacă doriți să exersați oricare dintre drepturile menționate mai sus, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa de mai jos. Nu va trebui să plătiți o taxă pentru a vă exercita oricare dintre drepturile dvs. legale, așa cum este specificat mai sus. Cu toate acestea, este posibil să percepem o taxă rezonabilă dacă solicitarea dvs. este vădit neîntemeiată, repetată sau abuzivă. În mod alternativ, este posibil să refuzăm să respectăm solicitarea dvs. în aceste circumstanțe.
Este posibil să fie necesar să solicităm informații specifice de la dvs. pentru a vă confirma identitatea și a ne asigura ca aveți dreptul de a accesa datele personale relevante (sau de a vă exercita oricare dintre celelalte drepturi legale). Aceasta este o măsură de securitate pe care o luăm pentru a evita divulgarea datelor dvs. personale unei persoane care nu are dreptul să o primească.
De asemenea, vă putem contacta pentru a vă solicita informații suplimentare în legătură cu solicitarea dvs. pentru a vă putea da un răspund mai rapid.
Încercăm să răspundem tuturor solicitărilor legitime în decurs de o lună. Ocazional, poate dura mai mult de o lună dacă solicitarea dvs. este deosebit de complexă sau dacă ați făcut mai multe solicitări. În acest caz, vă vom anunța și vă vom ține la curent.
Contactați-ne
Am numit un ofițer de informații care este responsabil de monitorizarea întrebărilor legate de această politică de confidențialitate. Dacă aveți întrebări cu privire la această politică de confidențialitate, inclusiv orice solicitare de exercitare a drepturilor dvs. legale, vă rugăm să contactați ofițerul nostru de informații utilizând detaliile prezentate mai jos.
Adresa de e-mail a ofițerului de informații: comenzi@formulare-documente.ro
Adresa poștală a ofițerului de informații: Suport Afaceri srl, loc. Vulcan, str. N. Titulescu, bl. D55, sc. 4, ap. 4, jud. Hunedoara, România
Aveți dreptul să depuneți o plângere în orice moment la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), autoritatea de supraveghere a României pentru probleme de protecție a datelor. Cu toate acestea, apreciem șansa de a răspunde obiecțiilor dvs. înainte de a vă adresa ANDPDCP.